Advarsel: Nej, din konto er ikke blevet frosset

Skrevet af Holger Madsen

05/02/2014

Dagens topnyheder

Vi har de seneste dage modtaget flere henvendelser fra læsere omkring en mulig svindelmail.

Mailen kan du se herunder, og vi skal med det samme sige, at der er tale om de sædvanlige svindelnumre fra banditter, der forsøger at lokek oplysninger om kreditkort fra dig.

Så det skal du ikke hoppe på.

Mailen er godt lavet - blandt andet med logo, og den er tilsyneladende oprettet i flere versioner.

Blandt andet så den ser ud som om den kommer fra Nordea eller Mastercard.

 

Kære kunde,

Dette er en automatisk besked af systemet for at lade dig vide, at du er nødt til at bekræfte dine kontooplysninger inden 24 timer.

Din konto er blevet frosset midlertidigt for at beskytte det. Kontoen vil fortsat blive fastfrosset indtil den er godkendt. Når du har opdateret din konto registrerer, vil dine oplysninger blive bekræftet, og din konto vil begynde at arbejde som normalt igen. Dette vil hjælpe med at beskytte dig i fremtiden. Processen tager ikke mere end 5 minutter.

For at fortsætte for at bekræfte dine kontooplysninger skal du klikke på linket nedenfor og følg vejledningen, der vil være påkrævet.

Klik her for at bekræfte din konto info

Vi er til for dig

© Copyright 1996-2014 Visa & Mastercard. Alle rettigheder forbeholdes.

Men det er altså SVINDEL - del gerne artiklen og advar andre!