4-årig pige med Downs syndrom giver den max gas som fotomodel

Cora Slocum kan i en alder af bare fire år kalde sig selv for fotomodel, da hun er blevet udvalgt som blikfang i ny kampagne for skomærket Livie & Luca.

Den californiske charmetrold med Downs syndrom er et af de bærende ansigteter i de nye reklamer, der udover skomærket er sat i søen af Changing the Face of Beauty.

Sidstnævnte er en organisation, der arbejder for at øge mangfoldigheden i reklamer, mens de samtidig opfordrer virksomheder til at benytte børn med handicap i deres reklamekampagner.

Kampagnen er søsat af den amerikanske blogger og fotograf Katie Driscoll, der er mor til en pige med Downs syndrom.

Læs også: Mor råber op: “Hun er ikke mit lille Down Syndrom-barn, hun er min lille Louise”

- Personer med handicap udgør den største minoritet i verden, men de er dårligt repræsenteret i vores medier, siger Katie Driscoll til ABC7News.

Cora Slocum har allerede efterladt et positivt indtryk i modebranchen.

- Da vi tog billederne stod det klart, at Cora var født til at skinne foran kameraet. Hendes glæde fyldte rummet, forklarer Amie Garcia, medstifter af Livie & Luca.

Se flere af kampagnens billeder på Change the Face of Beauty's hjemmeside her

Følg Dagens Mødre for flere lignende artikler:

 

 

 

Top partnere


Lån penge
Find det bedste lån til dig, der lige står og mangler penge her og nu til en rejse eller en ny computer.


Vejle24
Vejles nye netavis med seneste nyt fra Vejle og omegn.
 

Dagens Gossip