40.000 falske P-bøder fik omsætningen til at stige

Det var dealsitet Early Bird, der op mod weekenden stak 40.000 falske parkeringsbøder under vinduesviskerne på parkerede biler i København.

Meningen var selvfølgelig at gøre reklame for tilbudene på sitet, men en del bilister blev også sure reklamefremstødet.

- Her til morgen oplevede jeg at stå med en skrigende unge, kufferter og en stresset familie på vej til lufthavnen, for til min STORE irritation på lang afstand at se hvad jeg troede var en P-bøde i mit vindue.... Jeg fatter ikke Early Birds markedsføring, som for mit vedkommende gør at jeg har mindre lyst til at bruge dem....tak fordi Eraly Bird skræmte familien hertil morgen og bidrog til at få stressniveauet op... NOT!!!!
Tåber .... vil hellere betale restauranten de ekstra penge end støtte jer, skrev blandt andre Peter Andreas Ravnbak her på Dagens.dk.

Men trods utilfredsheden, så virkede kampagnen.

Early Bird fortæller nemlig til ekstrabladet.dk, at omsætningeb steg med 20 procent i weekenden. Og mandagen blev den bedste mandag Early Bird har haft.

- Så det har virket, må man sige, siger Martin fra Earle Bird, men erkender også at man var ude i en gråzone.

- Vi har fået 17 mails, og det synes jeg ikke er så mange, siger Martin, og lover at man ikek gentager den slags igen.

Bliv ven med Dagens.dk på Facebook nu!

Dagens Gossip