700 SE-kunder uden internet og tv-signal: Stofa klar med løsning

Omkring 65.000 SE kunder i Syd- & Sønderjylland har fået skiftet signalet fra Waoo! Til Stofa. For cirka 700 kunder er det dog ikke gået problemfrit. De mangler nemlig både internet og tv-signal.

- Det er ikke godt nok, og vi vil gerne give en undskyldning til hver og én af jer, siger Kundeservicedirektør hos Stofa, Christian Ruhe, i en meddelelse på Facebook.

Han forklarer, at der er flere ting, som er gået galt. Derfor arbejder teknikere både dag og nat for at løse problemet for de kunder, som ikke har internet og tv-signaler.

- Det lader heldigvis til, at det er lykkes dem, at få udviklet en løsning, der kan få åbnet op for signalerne for de cirka 700 kunder, hvis internet-og tv-signal fortsat ikke virker. Vi håber derfor, at alle kan gå på weekend med både internet og tv, der virker som det skal, fortæller Christian Ruhe.

Stofa begynder nu, at rulle løsningen ud og det skulle gerne slå igennem enten i dag eller i morgen.

Dagens Gossip