Anfield trues af navneændring

Men nu kan det ikoniske stadionnavn snart være fortid, da telefonselskabet, Ooredoo, fra Qatar meldes på banen.

Liverpools nuværende sponsor, Standard Chartered, har 18 måneder tilbage af deres kontrakt med klubben, og skulle angiveligt holde samtaler med ledelsen om en forlængelse.

Men nu hævder Ooredoo imidlertid, at de er i dialog med Liverpool om en sponsoraftale.

- Vores mål er at sponsorere en stor engelsk klub, som har en unik historie. Vores søgning har inkluderet Arsenal & Manchester United, men de to klubber har indgået lange sponsoraftaler, hvilket også gælder Manchester City. Liverpool er den eneste mulige klub, lige nu, udtaler talsmanden fra Ooredoo til Al Jazeera ifølge goal.com.

Telefonselskabet fra Qatar er på jagt efter markedsføring i Asien.

- Vi vil sponsorere klubben (Liverpool red.) på flere måder. Vi vil sponsorere stadionet og muligvis ændre navnet, samt klubbens trøjer. Vores mål er at nå det asiastiske marked, hvor Premier League har en enorm fanbase, fortæller talsmanden fra Ooredoo.

Dagens Gossip