Anne hylder Zoo's personale: Eksempel på ekstraordinær service og omsorg

Ekstra service fortjener ekstra anerkendelse. Det mener Anne Faber-Faldborg, hvis besked til Zoologisk Have i København hyldes af hundredevis på facebook.

Annes søn var på besøg i Zoo med sin klasse, da han kom ud for et mindre uheld på havens kaninlegeplads. Han hoppede ned fra noget og landede forkert og kunne derfor ikke støtte på sin fod.

Zoos personale var dog på pletten med det samme og gav en fantastisk service, som fortjener et tak, fortæller Anne Faber Faldborg, som valgte at skrive en takke-besked til Zoologisk Have.

- Det var egentlig bare for at sige tak og anerkende en god service. Når man sender sit barn ud med skoleklassen og en lærer, der skal have øjne på 50 andre børn, så er det betryggende, at der er andre, der hjælper og tager over, når der sker sådan noget her, siger Anne Faber-Faldborg til Dagens.dk.

Hun fortæller om hændelsen, at:

- De kørte min søn gennem parken, hjalp med at vurdere, at han skulle på skadestuen, og fandt tre spritnye Anders And blade, som han kunne få med til ventestiden på skadestuen. Derudover gav de hans lærer en taxabon, så han ikke skulle lægge ud for turen til skadestuen selv, hvilket jo er helt ekstraordinært, siger Anne Faber-Faldborg.

Læs også: Servicemedarbejdere fortæller uden filter: Derfor hader vi kunder

Hun er med egne ord “helt blown away” over den opmærksomhed, hendes tak har fået på de sociale medier. Her hylder folk både hende og Zoos personale for god opførsel, men tanken med beskeden var som nævnt blot anerkendelse af personalets ekstra indsats.

Sønnike ligger nu trygt derhjemme, men har dog brækket en lille del af sin knyste, og humper derfor lidt rundt og vil gerne snart spille fodbold igen. Men ellers har han det godt – og så har han jo Anders And bladene at bladre lidt i forsikrer Anne overfor Dagens.dk.

Se hele Annes indlæg til Zoo i galleriet nedenfor.

Dagens Gossip