Dansk Boldspil-Union (DBU) har fundet den tredje sponsor til fodboldunionens sponsorstrategi.
Butikskæden Sportmaster bliver DBU's tredje partner, efter at unionen tidligere har indgået aftaler med Adidas og Carlsberg.
- Valget af DBU var oplagt. Sportmaster er en landsdækkende kæde med mere end 100 butikker, og DBU appellerer til hele Danmark, siger Jens Høgsted, administrerende direktør i Sportmaster, i en pressemeddelelse.
- Vi ved, at vores kunder er vilde med fodbold, og derfor giver det rigtig god mening, at partnerskabet er koncentreret omkring både bredde- og landsholdsfodbold, siger han.
Aftalen gælder til og med 2016.
DBU A/S's administrerende direktør, Katja Moesgaard, glæder sig over, at det er lykkedes at nå til enighed.
- Vi har haft en rigtig god og udviklende dialog, og det er meget interessant for os at blive en del af Sportmasters ambitioner om at udvikle fodboldkategorien yderligere, både i butikkerne og online.
- Vi tror på, at vi er et perfekt match for hinanden, og at Sportmaster vil løfte DBU’s målsætninger om at være endnu mere relevante over for vores målgrupper, siger hun.
/ritzau/