Giftige edderkopper på bananer: Familie flygter fra hjemmet

En 29-årig engelsk mor, Consi Taylor, fik sit livs chok, da hun spiste en banan fra familiens frugtskål.

Det, hun troede, var mugpletter på bananerne, viste sig at være pupper med farlige edderkopper.

Det skriver Metro.uk.

- De udklækkede på mit bord og kravlede jagende rundt på mit tæppe. Jeg var så bange, at jeg begyndte at græde, fortæller en rystet Consi Taylor til The sun.

Følg Dagens.dk på Facebook - Altid gratis nyheder og underholdning

Bananerne var colombianske Fairtrade-bananer.

I al hast forlod Consi, hendes mand og deres to småbørn det edderkopfyldte hjem i London og tog på hotel.

LÆS OGSÅ: Edderkopper hærger England: Mand mistede næsten benet

Parret sendte billeder af edderkopperne til et skadedyrsfirma, som straks fortalte, at det kunne være de ekstrem giftige brazilianske vandreedderkopper.

Efterfølgende har familien fået røget og sprøjtet deres hjem, hvilket har betydet en regning på 10.000 kroner.

LÆS OGSÅ: Giftige edderkopper tvinger nygift par fra hus og hjem

Supermarkedet, som havde solgt bananerne, gav efterfølgende parret et gavekort på 100 kroner til supermarkedet.

De braxianske vandreedderkopper er meget giftige og kan dræbe deres ofre.

- Jeg håber ikke, jeg spiste en af dem, men jeg kan ikke være sikker. Nu har jeg en forbi for at købe bananer. Jeg ved ikke, om de alle sammen er væk, siger Consi Taylor.   

Dagens Gossip

Dagens TV