Hotel giver ældre ægtepar ekstra dyrt gebyr på grund af dårlig net-anmeldelse

Skrevet af Ronja Ryde

20/11/2014

Mest læste i dag

Tony og Jan Jenkinson var ikke imponerede over faciliteterne på Broadway Hotel i britiske Blackpool, hvor de for nylig havde opholdt sig en enkelt nat.

Så de skrev en negativ kommentar på hotel-rating-siden Trip Advisor.

Men det skulle de åbenbart ikke have gjort, for kort efter havde hotellet trukket et ekstra gebyr på 100 britiske pund, svarende til næsten tusind kroner, på deres kreditkort.

Det skriver BBC.

Beskeden til parret lød, at det var den politik, de førte, når de fik en dårlig anmeldelse.

De britiske myndigheder er nu gået ind i sagen for at undersøge hotellets praksis.

BBC har forgæves forsøgt at komme i kontakt med Broadway Hotels manager, men på hotellets booking-bekræftelser står der ganske rigtigt, at “for hver dårlig anmeldelse på en hvilken som helst hjemmeside, vil man blive trukket maks 100 pund per anmeldelse.”