Hvor ofte glor folk på dine bryster? Kvinde undersøgte det med skjult BH-kamera

Mænd tror helt sikkert, de kan slippe helt ubemærket af sted med at stirre på kvindernes attributter.

Kvinder ved godt, at det kan de overhovedet ikke.

LÆS OGSÅ: Nu er den her: Japansk kogebog med kondomer

Men så er der er jo også de små, næsten uanseelige smugkig, hvor øjnene lige i et splitsekund hviler på et fremspringende bryst. Lægger kvinderne også mærke til dem?

Det gør de i hvert fald efter at have set denne video.

Som en del af en reklamekampagne har chokoladeproucenten Nestlé sat et skjult kamera fast i BH’en på en nedringet, frivillig kvinde med et sæt velhængte bryster.

LÆS OGSÅ: Restauratør kom opium i nudlerne for at gøre gæsterne ‘hooked’

Hun blev sendt i byen for at afsløre Londons mandebefolknings - og også en pæn del af kvindernes - smugkiggerier.

I alt talte kvinden sig frem 36 stjålne blikke i løbet af dagen, hvor hun gik rundt med det skjulte BH-kamera.

Faktisk viste det sig, at det var de kvindelige tilskuere, som var de mindst diskrete bryst-lurere.

LÆS OGSÅ: “Hjælp, mit barn har drukket gift” - Se, hvorfor Kirsten får daglige opkald fra panikslagne forældre

Men for at være fair skal det lige nævnes, at den frivillige kvinde spadsererde rundt i Londons gader med BH’en til næsten fuld skue under en meget ringe lynet cardigan.

Kampagnen er et fremstød, der skal få kvinder til at tjekke sig selv for tidlige tegn på brystkræft, med budskabet “Dine bryster bliver tjekket ud hver dag. Så hvornår tjekkede du sidst dine egne?”

Se den her:

Dagens Gossip