Joy of Giving kampagne til fordel for Røde Kors

Kombiner dit julegavekøb med støtte til Røde Kors. Med julekampagnen Joy of Giving opfordrer Georg Jensen igen i år danskerne til at kombinere deres julegavekøb med støtte til Røde Kors.

Georg Jensen har i år designet et helt specielt Joy of Giving armbånd, som bliver solgt i kampagneperioden, og overskuddet går ubeskåret til Røde Kors.

Rund op
Du har også mulighed for at støtte Røde Kors ved at ’runde op’, når du køber julegaver hos Georg Jensen – hvor meget der ‘rundes op’ med, er op til dig. For hver krone, der rundes op med, dobler Georg Jensen op til støtte for Røde Kors.

I anledning af julekampagnen var en række kendte danskere inviteret til Georg Jensens butik på Amagertorv i København i weekenden, for at pakke gaver ind til fordel for Røde Kors og skabe opmærksomhed omkring kampagnen.

Weekendens indpakning var en stor succes og der blev doneret mange tusind kroner.

Joy of Giving ambassadører
Årets Joy of Giving ambassadører er: Peter Frödin, Jarl Friis-Mikkelsen, Camilla Gohs Miehe-Renard, Søren Hedegaard, Ellen Hillingsø, Lisbeth Østergaard, Sarah Zobel, Beate Bille, Thomas Levin, Laura Christensen, Christian Stadil, Sofia Manning, Erik Rimmer, Mette Marie Lei, Christiane Schaumburg-Müller & Ole Yde.

'Rund op’ kampagnen løber fra 15. november til lillejuleaften.

Foto: Ritzau

Dagens Gossip