Kunde roser Q8-Jacob til tårer: Jeg er jo bare mig

Roses skal den som roses bør. Det mener Stina Løve i hvert fald.

Hun har skrevet et langt takkebrev til Q8-medarbejderen Jacob Green Nielsen fra Farum, hvor hun skamroser hans overskud og væsen.

“Jakob er den type, som altid står med et kæmpe smil, åbne arme og total glæde i øjnene, hver gang en ny kunde træder ind ad døren. Det er lige meget, om man kommer klokken 23 om aftenen eller klokken 6 om morgenen. Du er altid sikker på, at hvis du træder ind i dårligt humør, så træder du 100 procent ud igen med dit humør, som havde du vundet i lotto,” skriver den glade kunde blandt andet.

Læs også: Hyldes på Facebook: Her er Danmarks bedste kassemedarbejder

I skrivande stund har hendes ros fået 2.222 likes og er blevet delt 153 gange på facebook.

Også Jacob Green Nielsens chefer udtrykker stolthed over at have sådan en vellidt medarbejder.

Og manden selv?

Ja, han blev faktisk rørt til tårer, da kunderne begyndte at strømme ind i butikken og give krammere, mens de gentog Stina Løves ros.

“Efter sådan en nat, hvor kunderne står i kø for at give en en krammer og fortælle en, hvor dejlig en person man er, har jeg grædt flere gange og føler mig helt overvældet. Jeg er jo bare mig og gør kun, hvad jeg håber andre også ville gøre i lignende situationer,” skriver den rørte tankpasser blandt andet.

Læs også: Elsebeth hylder tankpasser på Facebook: Han reddede vores dag

Blandt kommentarerne er også et folkekrav om lønforhøjelse.

“Bedre reklame kan Q8 ikke købe for penge! Det opslag må udløse en lønforhøjelse af eksorbitant størrelse!,” skriver Britha Bunk.

Dagens Gossip