Kvinde prøver at returnere en jakke, men hun havde aldrig forudset butikkens svar

Amerikanske Kelly Kinkel har prøvet at bytte tøj et utal af gange, men for nylig oplevede hun noget, som hun havde forestillet sig ville ske, da hun skulle returnere en jakke.

Oplevelsen, der har efterladt hende i tårer, delte hun straks på Facebook, hvor den er blevet delt 42.000 gange og liket 80.000 gange.

Læs ogsåSnedig far opkalder datter efter fodboldklub: Mor opdager det først to år efter

Med egne ord fortæller Kelly Kinkel på Facebook om, hvad hun mener, er verdens bedste kundeservice, da hun skulle bytte en jakke købt hos tøjfirmaet Zulily.

- Jeg ringede til kundeservice og spurgte, hvordan jeg skulle returnere en uåbnet jakke for at få pengene igen. Jeg talte med en sød ung mand ved navn Patrick, og han sagde, at han med det samme ville refundere mine penge. Jeg spurgte ham, hvordan jeg skulle sende jakken retur, og han svarede: "Lad venligst være med at sende den tilbage. Hvis du kender nogen, der har brug for en vinterjakke, eller hvis du vil donere den til genbrug, vil du gøre os meget glade”, skriver den rørte Kelly Kinkel, der næsten ikke kunne tro sine ører.

Læs også: Rengøringsfirma tilbyder gratis rengøring til alle kvinder, som er under behandling for kræft

Kundeservicemedarbejderen mente, hvad han sagde. Og Kelly, der ikke kunne holde sine tårer tilbage, fik sine penge uden at sende jakken retur.

- Jeg kender ikke andre firmaer, der gør den slags, gør du? Verden har brug for mere kærlighed som dette. Ærlig forretning. Ærlig etik. Hvor forfriskende!, afslutter Kelly sit opslag på Facebook. 

Følg Dagens Helte for flere lignende artikler:

 

 

Dagens Gossip

Dagens TV