Mila Kunis synes ikke hun er sexet

Tro det eller ej, men den 30-årige skuespiller Mila Kunis, der for nylig blev kåret som verdens mest sexede kvinde af mandemagasinet Esquire synes ikke selv, hun er sexet.

I et interview med Cosmopolitan fortæller stjernen, der blandt andet er kendt fra filmen Ted, at hun slet ikke er den frække tøs, som mandemagasinerne forsøger at gøre hende til.

- Det er bare ikke i top 40 over de tillægsord, jeg ville bruge til at beskrive mig selv. Men jeg anser mig selv for at være selvsikker, men hvis nogen ser mig som sexet, så har jeg ikke tænkt mig at argumentere imod og sige: ’Nej, det er jeg ikke. Du er skør.’ Jeg siger bare et venligt tak, siger hun om at få mærkatet sexet til magasinet.

Skuespilleren poserer letpåklædt
Det er da heller ikke altid lige let at stå model for de magasiner, som helst gerne vil se den frække side af Mila Kunis.

- For et magasin som Cosmo, har du korte kjoler på, og du poserer på den ene måde, du gør hele tiden, og du smiler og har stort hår. Og i Maxim skal du af med halvdelen af tøjet. Det er meget anderledes, siger Mila Kunis.

Læs om Mila Kunis’ ekstravagante morgengave til kæresten Ashton Kutcher på ELLE.dk

Mila Kunis slapper af med kæresten
Til trods for, at skuespilleren er kendt for altid at holde sit kærlighedsliv meget privat, så afslører hun i det nye interview, hvad hun ynder at lave med kæresten Ashton Kutcher.

- Jeg siger dig, vi har et begreb der hedder aften med hvid t-shirt, hvor man har jeans og hvid t-shirt på og går på date. Intet fint – bare noget du kan lide at gøre, siger skuespilleren.

Mila Kunis fortæller altså, at hendes kæreste-aftener med Ashton Kutcher nogle gange bare er helt nede på jorden.

- Og det er lige meget, om det er bowling eller middag eller tage i en ostebutik og drikke vin og gå en tur. Jeg synes bare, at det er det bedste, man kan gøre – og nogle gange er det bare rart at være hjemme, siger hun.

Se 35 stjerner, der ikke har modelhøjde i galleriet på ELLE.dk

Mila Kunis er lige nu aktuel i en makeup-fri kampagne for smykkefirmaet Gemfields.

Af Juliane Olsen, ELLE.dk/NewsDesk , Aller Media

Dagens Gossip