SE-kunder flyttes til Stofa

Omkring 65.000 fiberkunder hos energiselskabet SE, der i dag får tv og andet indhold fra Waoo!, bliver flyttet til Stofas platform.

Årsagen er SE's opkøb af Stofa i februar sidste år.

Ved at samle alle sine private kunder her styrker SE og Stofa sin konkurrencekraft på markederne for tv, internet og telefoni yderligere - med de bedste produkter og den bedste service til konkurrencedygtige priser for kunderne, lyder det i en pressemeddelelse fra SE.

SE får i løbet af i år næsten en halv million tv- og internetkunder på landsplan ved opkøbet af Stofa.

Overflytningen til Stofa's platform foregår automatisk og vil være udført senest 1. april.

Fakta om overflytningens betydning for kunderne

•Enklere kundeforhold med mindre binding, færre gebyrer og mere gennemskuelige priser.

•Endnu bedre service med længere åbningstider og hurtigere fejludbedring. F.eks. er support i forhold til fiberbredbånd åben 365 dage om året fra kl. 8-22.

•Bedre tv-pakker med blandt andet Viasat-kanaler i alle pakkerne til nye kunder.

•Smagsprøver på Viasat-kanaler til alle dem, der fortsætter med ip-tv pakker det næste år.

•FritValg med mulighed for at bygge ekstrakanaler oven på tv-pakker og selv vælge kanaler.

•SmartTv med f.eks. StartForfra+, hvor programmer sendt inden for de sidste 48 timer kan startes forfra, der kan lejes film, optages og pauses programmer. Alle bokse bliver til SmartTv, ved at kunderne enten får en ny software eller nyt hardware.

•WebTv med alle kanaler - også uden for hjemmet.

•Bedre bredbåndshastighed uden binding med op til 150/150 Mbit/s. Wifi er altid inkluderet i prisen ved hastigheder over 20 Mbit/s.

•Endnu billigere fastnettelefoni med reduktion i abonnement, opkaldsafgift og minuttakster til både fastnet og mobil.

•Roadshows i hele regionen, hvor der inviteres på en snak om produkter, løsninger og lidt aftensmad.

Dagens Gossip