Træn på under ti minutter



Hvis du er fanget på jobbet, har travlt og ikke når løbeturen i dag eller resten af ugen, så kan du i stedet for at ærgre dig (eller juble) lave små øvelser, der styrker dig og dit helbred, der hvor du er, skriver womansday.com.



Nu kan du også tabe dig med 6:1 kuren . Læs mere her


På 1 minut

Kan du nå at lave nogle dobbelt-øvelser. Kombinere derfor noget der sætter både arme og ben i gang. Find et sjippetov og hop i det for 1 minut, lav sprællemænd eller øvelser, hvor du rører gulvet med hænderne og hopper op i vejret bagefter.



Er det overhovedet sundt at drikke friskpresset juice? Få svaret her



På 4 minutter

Kan du nå at gå en frisk tur. Her er det vigtigt at tænke, at ingen gåtur er for lille. Så smid alt hvad du har i hænderne på jobbet og trav af sted ud gennem receptionen og gå hurtigt langs gaden, vend om og gå tilbage. Bum du har fået pulsen op og hovedet væk fra arbejdet.



På 9 minutter

Kan du nå at lave lidt kredsløb-træning.  Lav først 20 squats, læg derefter et rullet håndklæde på jorden og hop fra side til side over det med samlede fødder 20 gange. Gentag disse øvelser indtil der er gået 9 minutter. Du kan sagtens lave det der, hvor du er, for det kræver blot et håndklæde. 



På 9 ½ minut
Kan du supplere med at lave halve armbøjninger. Stil dig i planken, hold den så længe du kan og sænk så dig selv langsomt ned mod jorden. Gentag indtil minutterne er gået, eller gå over til en af hoppeøvelserne, når du ikke kan klare mere.

Mette Skøtt, NewsDesk, Aller Media

Dagens Gossip