Tjenesten er for dyr at bruge, og der mangler en gratis version, som dem man finder hos konkurrenterne.
Sådan lød kritikken i sidste uge fra en række kritikere af den nye streamingtjeneste Tidal, som stjernerapperen Jay Z står bag.
Men kritikken har ikke noget på sig, mener den populære kunstner og forretningsmand, som grundlagde Tidal i marts.
- Tidal klarer sig helt fint. Vi har 770.000 brugere, og vi har ikke engang været i gang i en måned. Det tog Spotify ni år, før de blev succesfulde. Vi er her for det lange løb, så I skal give os en chance for at vokse os større, så vi også kan blive bedre, skriver Jay Z på sin Twitter-profil.
Og ifølge rapperen er Tidals fokus ikke udelukkende at tjene penge. Det handler nemlig mere om at give musikere og fans en god oplevelse med musiktjenesten.
- Vi lavede tjenesten for at give folk den bedste oplevelse med musikken. Både i forhold til at give fans et godt produkt, men også i forhold til at hjælpe kunstnere med at give deres fans nogle gode oplevelser, skriver han.
I marts købte Jay Z Tidal for 56 millioner dollar. Det svarer til næsten 390 millioner danske kroner.
Læs Jay Z forsvare sin musiktjeneste på Twitter lige her: https://twitter.com/s_c_
Ritzau Fokus