Kvindes sjove anmeldelse af træningstights går viralt

Skrevet af Henrik R

92 uger siden

|

15/08/2022
Foto: Privat
Foto: Privat
En kvindes anmeldelse af et par træningsbukser har skabt grin verden over.

Dagens topnyheder

Inden man foretager et køb, er det en god idé at læse et par anmeldelser først.

Det er til dels for at få en idé om, hvad andre forbrugere har af oplevelser med produktet. Det kan dog også skyldes, at der sommetider dukker underholdende anmeldelser op.

Et godt eksempel er historien om en kvinde, der var meget tilfreds med de træningsbukser, som hun havde købt på Amazon.

Kvinden, som historien handler om, hedder Cory. Hun havde sat sine nye træningsbukser på prøve, da hun havde iført sig dem inden en vandretur.

Desværre for Cory, endte vandreturen ikke helt, som hun havde håbet på. Hun endte nemlig med at falde iført de nye træningsbukser. Det skriver The Sun.

Selvom hendes vandreteknik tydeligvis svigtede hende, så gjorde hende bukser ikke, da de ikke gik i stykker, på trods af hendes styrt.

Hun besluttede sig for at dele sin anmeldelse af bukserne på Amazon, og denne anmeldelse har mere end 15.000 personer markeret som værende 'nyttig'.

"Kan jeg bare sige, at jeg vil genbestille dem i alle farver. Her er jeg, der ruller og glider ned ad et bjerg, fordi jeg var for bange til at rejse mig," skriver hun om bukserne, der koster cirka 95 kroner.

"Mine leggings revnede ikke den mindste smule, og jeg sad fast på både sten og træer."

Foto: Twitter

Cory valgte også at vedhæfte to sjove billeder af sig selv, der glider ned ad bjerget i de leggings, som hun tydeligvis er rigtig glad for.

En anden anmelder ved navn Kimberly, kunne relatere så meget til Corys anmeldelse, at hun besluttede sig for at uploade et billede af sig selv fra en bjergside.

"Disse Raypose-leggings fra Amazon er præcis lige så gode, som damen i anmeldelserne siger. Glad for, at jeg købte fem," skriver hun.

Foto: Twitter

De to anmeldelser er blevet delt på Twitter, hvor de er gået viralt. I løbet af ganske kort tid har opslaget fået mere end 183.000 likes og er blevet delt mere end 12.300 gange.