Ærlig Linse Kessler: Her går min grænse

Arkivfoto.

Selvom Linse Kessler og resten af 'Familien fra Bryggen' er blevet til folkeeje, så har hun klare grænser.

Linse Kesslers popularitet er ikke til at tage fejl af.

Det 50-årige omdrejningspunkt fra de populære tv-programmer om 'Familien fra Bryggen' har tæt på 400.000 følgere på Facebook.

Det er dobbelt så mange som FC København har på det sociale medie, og den karismatiske blondine er meget bevidst om, hvad hun formidler ud til sine mange følgere på nettet.

- Jeg bruger den meget til at sætte fokus på dyrene, og det er jeg glad for, at jeg kan, siger Linse Kessler til Her & Nu og forklarer, at hun har klare regler for, hvad hun deler på Facebooksiden.

- Jeg gider ikke kaste mudder efter andre, siger Linse Kessler og fortæller, at hun får tilbudt gratis sko og tøj, hvis hun omtaler mærkerne på nettet.

Læs også

Linse Kessler: 'Mopper kunne ikke tie stille om sin sygdom'

- Men jeg sætter en ære i at købe det selv, siger Linse Kessler til ugebladet.

Hun har dog engang sagt ja til at reklamere for et glattejern på Facebook. 

- Det gjorde jeg, fordi de holder længe, og jeg rent faktisk elsker at bruge dem, men så skrev folk også med det samme og beskyldte mig for skjult reklame. Øh nej, det er sgu direkte reklame, fordi jeg faktisk bruger det, siger Linse Kessler til Her & Nu.

Dagens Gossip