Kvinde henter pizza til familien: Så opdager hun den chokerende tekst på bakken

Skrevet af Ane Sørensen

08/03/2018
Foto: Amber Nasim
Foto: Amber Nasim
Amber Nasim fik en ubehagelig overraskelse i sidste uge, da hun hentede pizza til sin familie i den amerikanske stat Texas.

Dagens topnyheder

Amerikanske Amber Nasim var rasende, efter hun og familien i sidste uge hentede pizzaer hos den populære pizzakæde Domino’s i San Leon i staten Texas.

Amber Nasims mand Wajahat er muslim og må ikke spise svinekød. Derfor havde hun bedt om, at hans pizza ikke kom i kontakt med den til hendes mor, som blandt andet var med skinke.

Det skriver britiske The Sun.

Da Amber Nasim fik udleveret sine pizzaer, ville hun tjekke, at hun havde fået den rigtige bestilling. Men da hun så, hvad pizzakæden havde skrevet på bakkerne, flippede hun helt ud. På pizzabakkerne stod disse ord:

- Dame med muslimsk mand.

- Jeg så, at de forsøgte at skjule det. For at være helt ærlig, flippede jeg ud. jeg begyndte at bande og råbe og flippe ud på dem, siger Amber Nasim til Khou.com.

I sin frustration over oplevelsen delte Amber Nasim et billede af pizzabakkerne på Facebook:

- Tager du pis på mig? Jeg gik hen for at købe pizza hos San Leon Domino’s i aften, og de gav mig en pizza, hvor der stod dette. I stedet for mit navn. Wow. Vær sød at dele dette. Lad det ikke gå ubemærket hen. Denne slags had og racisme må stoppes.

Amber Nasim er klar til at tilgive pizzakæden, men har ikke lyst til at spise hos dem igen.

Foto: Facebook

En talsmand fra Domino’s beklager hændelsen over for The Sun:

- Hun fik ikke den service eller respekt, som hun kunne forvente fra vores brand. Som en kunde i butikken, skulle vi have bedt om hendes navn og nummer for at kunne identificere hendes bestilling, hvilket ikke skete på denne usædvanligt travle aften. En særlig anmodning på vegne af sin mand på grund af religiøse hensyn - hvilket er noget, vi jævnligt imødekommer uden problemer - skulle ikke være brugt til at identificere hendes bestilling, siger han til The Sun og tilføjer:

- Den ansatte har fået en reprimande og har det dårligt over hændelsen. Vi er åbne for at tale med hende, tilbyde hende vores dybtfølte undskyldning og gøre situationen god igen, 

Kunde i supermarked rystet over detalje ved bananerne: Kan du se problemet?