Nu kommer Yousee med et plaster på såret for nytårsnedbrud: Er du tilfreds?

Skrevet af Emil Ryttergaard

04/01/2017
Foto: arkivfoto
Foto: arkivfoto
Tv- og internetselskabet er klar med en håndgribelig undskyldning til de berørte kunder, der mistede tv-signalet nytårsaften.

Dagens topnyheder

- Kære kunde. Som du sikkert ved, blev vi ved årsskiftet ramt af et stort tv-nedbrud. Nedbruddet betød, at mange af vores kunder måtte undvære tv nytårsaften. Det er vi rigtig kede af. Som et plaster på såret har vi derfor sammensat en filmpakke, som vi håber, at du og din familie vil få glæde af.

Sådan lyder det nu fra internet- og tv-selskabet Yousee, der nu er klar med et plaster på såret for de kunder, der næsten fik champagne galt i halsen, da fjernsynssignalet gik i sort, skriver Yousee på deres Facebookside. 

Derfor tilbyder selskabet alle kunder filmkanalen Viasat Film Premiere, fem udvalgte lejefilm og adgang til mere end 250 film fra Viasat, som kompensation fra det kritisable, tekniske kiks, som ramte mange danskere i lørdags. 

Facebook: Ikke en værdig 'gave'
Det falder dog ikke i alles smag. Brugere på Facebook har nemlig klaget over at de ikke har modtaget mailen, ikke har adgang til kanalen eller at de har adgang til tjenesten Viaplay i forvejen. 

Kenneth Kastrup Andersen er overhovedet ikke tilfreds: 

-Tsk sikke en “forsoningsgave." Er faktisk mere skuffet over den end selve nedbruddet.

Foto: Facebook

 

Det bakkes op af andre brugere, der mener at telegiganten måske har været lige fedtet nok, da de skulle finde på kompensationen efter at have kvajet sig på mærkedagen. 

Foto: Facebook

 

Foto: Facebook

 

Var du selv berørt af nedbruddet, kan du læse mere om kompensationen lige her