Københavns Lufthavns Facebook-side vinder international pris

Inspirerende, stærk visuel profil og bedste indhold. Det var blot nogle af de rosende ord, som Københavns Lufthavns Facebook-side fik med på vejen, da den internationale The Moodies Awards for nyligt kårede de bedste digitale, mobile og sociale medie indsatser inden for rejsebranchen.

Her vandt Københavns Lufthavn prisen for bedste Facebook-side og en andenplads for brugen af sociale og digitale medier blandt verdens flyselskaber, lufthavne og forpagtere.

Med over 53.000 Facebook fans og med den højeste engagement rate i industrien inspirerer Lufthavnen de rejsende til en bedre oplevelse. Hos Københavns Lufthavn er man stolt af at modtage prisen for både bedste Facebook-side og andenpladsen for deres ekspertise for anvendelse af de sociale og digitale medier:

- Vi startede vores Facebook-side i 2012 for at komme tættere på de rejsende og skabe en personlig dialog i øjenhøjde, hvor de kan lære os at kende og hente inspiration til rejsen – både før, under og efter, siger Karen Bender, der er E-commerce og Marketing Director i Københavns Lufthavn og fortsætter:

- Med Facebook som omdrejningspunkt har vi således kontinuerligt arbejdet strategisk på at integrere en social medie-platform i hele lufthavnen for alle de vigtige forretnings- og serviceområder. Vi er derfor rigtig glade og stolte af at modtage de to priser, som vidner om, at vores målrettede arbejde har båret frugt.

Udover de to priser er Københavns Lufthavn desuden nomineret i DIA i kategorien Travel & Tourism med Flight Check-in Copenhagen, som bliver afholdt den 9. april.

 

Dagens Gossip