Ny fuldkornsdrik nu ude i detailhandlen

Lokal, frisk frugt tilsat havrefuldkorn. Sådan lyder den simple, lollandske opskrift, der nu skal gå verden rundt under SEIMEI-brandet. Flaskerne har allerede nydt lokal succes og nu begynder de for alvor at indtage hylderne i dagligvarehandlen.

- Vi vil gerne bidrage med et sundere alternativ til sodavand og smoothies, og vi synes, det er lykkedes rigtig godt med vores fuldkornsdrik, fortæller Allan Feldt, der er investor og drivkraft bag den nye drik.

- Vi glæder os meget til at se, hvordan kunderne tager imod SEIMEI Wish, generelt er danskerne jo begejstrede for fuldkornsprodukter, så vi tror, den bliver et hit.

Udover de seks 7-Eleven butikker ved Rådhuspladsen, Trianglen, Rigshospitalet, Helsingør, Christianshavn og i lufthavnen, oplever SEIMEI allerede stor succes hos både Inco, Det Rene Brød og flere lokale Brugser på Lolland.

Bliver fuldkornsdrikken en succes i 7-Eleven, ventes det, at mange flere af de næsten 200 butikker begynder at tilbyde Wish til kunderne.

 

Dagens Gossip