At en simpel overflytning af internettet fra Pelle Hvenegaards kærestes arbejdsplads til familiens hjem skulle tage 8 opkald på over 30 minutters varighed fik tv-personligheden til at rase:
- Bye Bye YouSee - kan simpelthen ikke mere! En simpel overflytning af vores internet fra Carolines gamle arbejde til os selv har nu taget 8 opkald på over 30 minutter at prøve at få på plads - det eneste de kan finde ud er at blive ved med at sende nye regninger og rykkere for fakturaer, vi aldrig har fået, skrev Pelle Hvenegaard i går eftermiddags på sin Facebook-profil.
Opslaget fik flere af Pelle Hvenegaards mange følgere til at udtrykke deres vrede over selv samme teleselskab.
Du kan se opslaget herunder:
Pelles vrede nåede helt op til direktøren i YouSee, der i går aftes kontaktede den utilfredse forbruger. Direktøren var ifølge Pelle Hvenegaard oprigtig ked af alt det rod, familien havde været igennem.
Da direktøren bad om at få en ekstra chance, så tv-personligheden sit snit til at indgå et kompromis. De to aftalte således, at Pelle og familien fortsætter med at benytte YouSee, så længe en kompetent medarbejder fra teleselskabet kontakter alle, der i kommentarerne til facebook-opslaget tillige havde udtrykt utilfredshed med firmaet.
Pelle Hvenegaards fulde forklaring af kompromisset kan ser herunder: