Cykelhandler undskylder surt opstød til kunde: Jeg brækker mig ud over dig

Foto: Facebook/Louise Hald Pedersen

En cykelhandler fra Skørping beklager, at han reagerede på en klage ved at skrive, at han ville brække sig ud over kunden.

- Hold da fast! Vi ses vist aldrig igen - ja, det håber jeg da ikke, for så ender jeg med at brække mig ud over dig.

Sådan skrev ejeren af den nordjyske cykelbutik Rold Skov Cykel Shop, Hasse Kristensen, til en kunde, der klagede over dårlig behandling.

Det skriver bt.dk, der har fået tilsendt et screenshot af det grove svar, før det blev slettet fra cykelshoppens facebookside.

LÆS OGSÅ: Ledte i en måned: Johannes havde glemt, hvor han stillede sin bil

Kunden var vred, fordi hun havde reageret telefonisk på et virkelig godt tilbud, der var blevet slået op på butikkens side: få en racercykel til en værdi af 20.000 kroner til 15.000 kroner.

Da hun fik Hasse Kristensen i røret, viste det sig, at tilbuddet var en joke fra hans side.

LÆS OGSÅ: Mors åbne brev efter forfærdelig Bakken-tur: Du gjorde min søn fortræd

- Hvad fanden er det for en måde at køre forretning på, skriver kunden blandt andet i den klage, som - næsten bogstaveligt talt - resulterede i et surt opstød fra cykelhandleren.

Nu har Hasse Kristensen tilsyneladende fået styr på sit temperament. Han har lagt en officiel undskyldning op på Rold Skov Cykel Shops facebook-side:

"Jeg Hasse Kristensen Undskylder hermed over min kommentar til Anja Völker. En intern joke jeg havde sammen med min kæreste og hendes cykel gik over gevind, i form af kommentaren "15000,- Afhentningspris". Dette tænkte jeg på ingen måde over konsekvensen af. Anja Völker, Undskyld over min primitive udtalelse over din anmeldelse, dette var naturligvis ikke i orden. Du er mere end velkommen i min butik. Jeg forstår godt hvis du ikke har lyst til at komme, men jeg vil gerne overdrage dig en personlig undskyldning.
Med venlig hilsen Hasse Kristensen. Go' weekend."

 

Dagens Gossip

Dagens TV