Familie finder noget så upassende på regning, at firmaet betaler for dem i fire år

Skrevet af Sol Stoffregen

29/01/2015

Mest læste i dag

Da Lisa Brown og hendes mand Ricardo Brown fra Washington for nylig fik en regning fra deres tv- og internetudbyder, spærrede de øjne ekstra op. For på regningen stod Ricardo omtalt som "Asshole Brown" (røvhul Brown red.). Det skriver CBS News

- Jeg er dybt chokeret, forklarer Lisa Brown, som har en ide om, hvorfor deres faktureringsnavn var ændret.

Læs også: Lille dreng får bøde, fordi han ikke dukkede op til kammerats fødselsdag

Regningen fra tv- og internetudbyderen, Comcast, kom kort efter, Lisa havde prøvet at annullere dele af deres aftale hos firmaet, da familien forsøgte at spare penge. Da Lisa havde ringet til Comcast med sit ærinde, var hun blevet stillet om til en af selskabets berygtede "tilbageholdelses-specialister", der ihærdigt prøvede at overtale hende til at beholde alle sine tjenester. Men efter lang tid lykkedes det Lisa at få sin vilje.

- Jeg var aldrig grov. Det kan have været den person, der er blevet sur, fordi jeg ikke tog imod hans tilbud, forklarer LIsa.

Efterfølgende har Comcast undskyldt episoden og refunderet familien Browns regninger for de sidste to år, og derudover vil de betale fremtidige regninger i to år.

Læs også: God service: Familie fik denne overraskelse på restaurant-regning

- Vi arbejder med vores kunder på at gøre det godt igen, og vi vil gøre vores bedste for, at det ikke sker igen, siger Comcast's kommunikationschef, Steve Kipp og beklager.

Ifølge CBS News er det ikke første gang, at Comcast har været på tværs, når folk vil annullere deres aftaler. Så sent som sidste år optog en Comcast-kunde en samtale med selskabets lidt for stædige sælgere, der nægtede i meget lang tid at godtage kundens afmelding. Optagelsen blev et viralt hit og gik landet rundt. 

Se familien Browns upassende regning her: