Købmand Rasmus opsang til kunde: ’Der er INGEN der skal svine medarbejdere til så de bryder grædende sammen´

Skrevet af Christina Ledertoug

30/05/2016

Dagens topnyheder

Proteinboller fra Kohberg på tilbud i en Rema 1000 butik på Milnersvej i Hillerød, fik tilsyneladende en kunde til søndag at hidse sig så meget op, at han overfusede en kvindelig kassemedarbejder, så hun begyndte at græde.

-Ved kassen var der lidt forvirring omkring betalingen, hvilket hidsede dig så meget op at du følte det nødvendigt at råbe højt af pigen i kassen med alle mulige beskyldninger om bedrageri og fusk... Du forlader butikken - flere kunder ryster på hovedet.

Sådan beskriver Rasmus Erlandsen, som er købmand i butikken, episoden i et opslag på Facebook.

Han er vred over kundens opførsel og skælder på Facebook ud over, at han fik medarbejderen til at bryde grædende sammen.

-Tilbage í butikken i kasse 1 sidder en grædende pige.... Hun scanner de næste tre kunder igennem... Grædende... Så får hun lukket kassen og kommer ud bagved til mig.
Pigen i kassen mødte glad på arbejde klokken 8 søndag morgen for at betjene vores mange dejlige kunder. Hvem du end er derude og om dette nogensinde når dig, så synes jeg du skal vide at jeg stod tilbage med en helt knust pige der var meget rystet over din opførsel, skriver han.

Læs også:11 ting vi grinte af i 90’erne

Med opslaget ønsker Rasmus Erlandsen at sende et kraftigt signal om, at en sådan opførsel ikke tolereres i hans butik.

-Du skal bare vide at den opførsel tolereres på ingen måde i min butik! Der er INGEN der skal svine medarbejdere til så de bryder grædende sammen - UANSET HVAD - sådan opfører man sig bare ikke... Og jeg er rigtig ærgelig over det ikke var mig du mødte i kassen....

Han opfordrer den rasende kunde til at komme ned i Rema 1000, hvor han kan få sin 10’er tilbage, som han altså mener, han blev bedraget for. 

-OG så kan du stikke min kassepige en undskyldning, skriver han til sidst i opslaget.

Følg Dagens Helte for flere lignende artikler: