Efter jul er det slut.
Lige nu læser andre
Efter knap 15 år har kommerciel direktør Stig Møller Christensen besluttet at give stafetten videre.
Det sker i kølvandet på lanceringen af koncernens 2030-strategi ’Nummer 1 i danskernes hverdag’ og drøftelser om den fremtidige fordeling af roller og ansvar i direktionen.
Stig Møller Christensen har været i TV 2-koncernen siden 2011 og har siden 2021 haft det øverste ansvar for det kommercielle område og product management som medlem af direktionen.
Efter jul forlader han koncernen.
Det skriver TV 2 i en pressemeddelelse.
Læs også
“Det føles som det helt rigtige tidspunkt – både for TV 2 og for mig selv. TV 2 har valgt at organisere roller og ansvar i direktionen på en ny måde, og jeg har besluttet at benytte dette vindue til at prøve noget nyt uden for TV 2. Det er udramatisk, og jeg ser det som en ideel mulighed for at åbne et nyt kapitel efter næsten 15 år med TV 2 med mange professionelle højdepunkter. TV 2 står stærkt med en klar strategi frem mod 2030, og jeg vil altid have en særlig veneration for organisationen,” siger Stig Møller Christensen og fortsætter:
“Jeg er stolt af, hvad vi har opnået som team – og af mit bidrag til rejsen. I dag står vi med Danmarks største abonnementsforretning, TV 2 Play, og en reklameforretning, der er digitaliseret og fuld af muligheder som platformsforretning. At vi er lykkedes med at slå selv de største globale platforme på vores hjemmemarked er en markant bedrift.”
TV 2s 2030-strategi ’Nummer 1 i danskernes hverdag’ rummer en ambition om et betydeligt digitalt løft, der skal styrke organisationens kompetencer og teknologiske fundament.