Forside Nyheder Nyt samarbejde mellem GAFFA og Media Group Denmark: Ikonisk medie...

Nyt samarbejde mellem GAFFA og Media Group Denmark: Ikonisk medie vender tilbage

Nyt samarbejde mellem GAFFA og Media Group Denmark: Ikonisk medie vender tilbage
Tjeck.dk

Magasinet udkom for første gang i 1997.

Lige nu læser andre

GAFFA og Media Group Denmark (MGDK) relancerer nu TJECK i en moderne digital udgave: http://tjeck.dk/.

Magasinet, der første gang udkom i 1997, var et kulturelt pejlemærke for en hel
generation.

Nu vender TJECK tilbage som et digitalt univers, der taler til den nye generation af
læsere og medieforbrugere.

Det nye TJECK bliver et sted hvor musik, film, mode, serier, bøger og livsstil mødes.

Visionen er at skabe en platform som både inspirerer, udfordrer og afspejler de værdier og interesser der præger en ny generation i dag.

Læs også

“TJECK var et ikon i sin tid, og vi bringer det tilbage med et blik rettet mod
fremtiden. Vores ambition er at skabe et digitalt univers hvor kultur og
samtidsstrømninger smelter sammen, og hvor en ny generation af læsere kan finde
både spejling og inspiration.” siger Simon Mark Sørensen, der er CEO i GAFFA.

Samarbejdet mellem GAFFA og MGDK åbner også for nye muligheder for annoncørerne.

TJECKs digitale kanaler bliver en del af GAFFAs netværk og giver brands adgang til en generation, som stiller høje krav til autenticitet, relevans og kreativitet.

“TJECK var en af de vigtigste talerør til mig i min ungdom. Selv om mediebilledet er
markant anderledes end dengang, så skal der være plads til et medie til målgruppen. Jeg er sikker på, at vi i samarbejde med GAFFA kan forene vores kompetencer og skabe et bæredygtigt medie sammen.” lyder det fra Per Asmussen, der er CEO i MGDK.

Fra GAFFAs kommercielle side fremhæver CCO Joackim Penti Gonella mulighederne for annoncører:

Læs også

“Synergien mellem GAFFA og TJECK giver annoncørerne en unik kombination: GAFFAs stærke position i musik- og kulturuniverset koblet med TJECKs stærke fokus på unges livsstil og interesser. Samlet skaber det et digitalt netværk, hvor brands kan ramme både passion og interesser hvorved der opnåes langt større gennemslagskraft, end i ét univers alene.

Relanceringen af TJECK markerer begyndelsen på et nyt digitalt univers, hvor GAFFA og Media Group Denmark samler kultur og livsstil for den nye generation af læsere og medieforbrugere.

Ads by MGDK