Mand bestiller dagligvarer-levering: Da han kigger i posen får han et kæmpe chok

Skrevet af Nicolai Steinicke

14/02/2023
Foto: Twitter
Foto: Twitter
En mand ville gerne have undværet denne gratis ekstra ting, da han bestilte dagligvarer hjem.

Dagens topnyheder

Nitin Arora fra Indien ville tage den nemme vej og få sine indkøb leveret til sit hjem, men da han så ned i posen, ville han ønske at han selv var taget ned i supermarkedet.

Da "Blinkit" - den indiske ækvivalent til Nemlig.com. - rakte ham den pose, han havde bestilt, fik Nitin et kæmpe chok da han kiggede.

"En levende rotte i brødindpakningen," forklarer den chokerede kunde. Det må være den "mest ubehagelige oplevelse med @letsblinkit", han nogensinde har oplevet.

I sit opslag på Twitter lagde han også et billede af beviser, som faktisk viser en grå rotte, der er tydeligt synlig bag skålens gennemsigtige folie.

Foto: Twitter

Og han tilføjer: "Hvis den 10-minutters levering har sådan en bagage, vil jeg hellere vente et par timer end at få sådanne ting."

Selvfølgelig skyndte Nitin at kontakte leveringstjenesten inde i appen, og fortalte om det grusomme fund.

Virksomheden undskyldte over for deres skuffede kunde og sagde, at deres "bekymringer var berettigede".

Nitins indlæg gik hurtigt viralt på Twitter og udløste en bølge af forargelse. En bruger kommenterer: "Hvad tænkte sælgeren på, da han pakkede denne ordre? Han må sikkert have set den. Eller måske gjorde han det med vilje."