Par rystet: Take Away indeholdt en meget uventet ingrediens

Skrevet af Mathias Nielsen

20/01/2022
Foto: Google Maps
Foto: Google Maps
Parret valgte straks at søge hjælp.

Dagens topnyheder

Smitte med covid-9 betyder isolation i hjemmet, hvorfor mange er nødsaget til at spise take away.

Det kan være en luksus, men for dette pars tilfælde var oplevelsen alt andet end god.

Kaustav Kumar Sina og Risha Sharma fra Uttar Pradesh, bestilte mad fra Punjabi Rasoi' restaurant i Greater Noida West, Indien.

Men hvad der skulle have vlret et lækkert måltid, endte i totalt kaos og med lægebesøg.

Da maden kom frem med leveringstjenesten Zomato, kiggede parret i take awayen, og blev meget chokeret over at se, hvad der var i retten.

Parret fandt et livløst krybdyr, som var tildækket af saucen i retten. Parret fra Uttar Pradesh, det nordlige Indien, kastede op efter opdagelsen og konsulterede straks deres læge, som gav dem noget medicin for at undgå enhver infektion, der kunne være blevet overført fra det ukendte væsen af. 

Foto: Privat

Det skriver Mirror.

På Sinas Twitter-konto @kaustav2277 skrev han til @Zomato.

"Chokeret nu over at finde en død firben i den mad, vi bestilte fra 'Punjabi Rasoi' restaurant i Greater Noida West. Nu kaster vi alle sammen med vilje. Oven i covid var dette en så absurd oplevelse."

 

Til det svarede Zomato:

"Kaustav, i henhold til vores telefonsamtale er din bekymring blevet behandlet. Kontakt os for yderligere hjælp."

Parret fik senere hen refusion fra Zomato, men ifølge lokale rapporter modtog de angiveligt ikke et positivt svar fra restauranten selv.

To dage senere indgav de en klage til politiet, som i øjeblikket efterforsker den bizarre hændelse.