Påsken står for døren.
I den forbindelse er Aldi begyndt at sælge en række sæsonbestemte skumfiduser, som angiveligt skal ligne kaniner.
Hurtigt har Aldi-kunder dog bemærket, at formen har en ubestridelig lighed med noget helt, helt andet.
Efter at skumfidusernes form blev fremlagt for Aldi, blev virksomheden tvunget til at tage ansvar og indrømme, at det ikke kunne forsvares.
I stedet har situationen taget en humoristisk drejning efter Specsavers, som danske Louis Nielsen er en del af, har foreslået, at Aldis ansatte måske skulle overveje at besøge deres optikere.
Det var Twiter-brugeren @missviaborsi, som først delte et billede af de falliske skumfiduser.
"Jeg beklager Aldi, men dette er bestemt ikke en kanin," skrev hun.
Tweetet udløste en enorm bølge af reaktioner fra offentligheden og efterlod mange mennesker forbløffede og forvirrede.
Alligevel var det Aldis svar til billedet, som alle vil komme til at huske.
"Det her kan ikke engang forsvares," lyder det humoristiske svar til @missviaborsis Tweet.
Siden da er de humoristiske kommentarer kommet i en lind strøm, den ene efter den anden.
"Der er da noget, der er gået helt galt. Måske de i stedet bør tilføjes til sortimentet som voksenlegetøj?," skriver en.
"Måske det er på tide, I kigger forbi," skriver Specsavers.
Sket før
Aldi har før været udsat for netop dette.
For nylig blev folk overrasket, da de så en hudplejeredskab, som lignede alt andet end netop dét.
Det, som nogle troede var et sexmaskine, viste sig at være et skønhedsværktøj.
Produktet kan du se ved at følge linket her.