Det er en velkendt stemme, man hører, når kampagnefilmen ruller.
Det er nemlig journalist, digter og cykelkommentatoren, Jørgen Leth, der med sin genkendelige klang og poetiske stemme minder os om, at talentudvikling det meste af tiden foregår i skyggerne med ambitionen om at nå lyset.
I kampagnefilmen møder man den unge og talentfulde cykelrytter, Tobias Aagaard.
Man ser ham i intense øjeblikke, hvor han træner i skyggerne og reflekterer over vejen tilbage til rampelyset på podiet. Man møder også et e-commerce talent, der knokler for at skabe resultater for dansk e-commerce og et pakkebud, der er ude at levere pakker til danskerne.
Sådan skriver PostNord i en pressemeddelelse.
"Tobias Aagaard repræsenterer et af de mange dedikerede talenter, som PostNord støtter gennem sponsorater og partnerskaber. Vi tror på, at talentudvikling og flid er nøglen til succes, både på cykelbanen og i erhvervslivet," siger Mette Ringsted Andersen, der er marketingchef hos PostNord.
Talentudvikling er nøglen til fremtiden
Selv arbejder PostNord målrettet mod at blive danskernes foretrukne pakkeleverandør.
I en tid præget af hastigt teknologisk udvikling og intens konkurrence på pakkemarkedet, er det ingen hemmelighed, at det er mennesker og især talenterne, der gør forskellen, inspirerer og gør, at man kan skille sig ud i mængden og sætte nye standarder.
"For at sikre fremtidig succes er det afgørende at udvikle og fastholde talent. Uanset om det drejer sig om talenter fra dansk cykelsport, e-handel eller vores egne medarbejdere, er talentudvikling nøglen til fremtiden og bør altid være en topprioritet," siger Mette Ringsted Andersen, marketingchef hos PostNord.
Kampagnefilmen fremhæver også PostNords engagement i at udvikle talenter på arbejdspladsen. PostNord er dedikeret til at skabe en mangfoldig arbejdsplads, hvor medarbejdere kan udvikle sig og dyrke deres talent, uanset hvor de er i karrieren.
”PostNord tror på talentet, der løfter hverdagen lidt højere, hver dag”, og med disse ord afrunder Jørgen Leth kampagnefilmens sidste sekunder.