Forside Nyheder Bliver revet af hylderne i Sverige og Finland: Nu lander...

Bliver revet af hylderne i Sverige og Finland: Nu lander produkterne i Bilka og Føtex

Føtex, bilka
ArDanMe / Shutterstock.com

Fra i dag kan kunder finde produkterne hos Bilka og Føtex.

Lige nu læser andre

Det sker af og til, at nogle produkter stikker helt af hos kunderne.

Netop dette er tilfældet med det virale, K-beauty-inspirerede hudplejebrand Smuuti Skin.

Hele serien er nu tilgængeligt hos Bilka og Føtex og markerer dermed sit største retail-lancering i Danmark til dato.

Det oplyser Smuuti Skin i en pressemeddelelse.

Grundlagt i 2023 er Smuuti Skin et finsk hudplejebrand med en koreansk tilgang til skønhed.

Læs også

Brandet er især kendt for sine smoothie-inspirerede produkter, der kombinerer effektive og skånsomme formler med sjove, frugtige ingredienser.

Med Gen Z som målgruppe har Smuuti Skin hurtigt opbygget en global fanskare og findes nu i mere end 2.000 butikker i Norden og Baltikum via over 20 detailpartnere. Indtil videre har Smuuti Skin solgt over 2 millioner produkter i regionen.

“Samarbejdet med Salling Group giver os mulighed for at dele vores legende, K-beauty-inspirerede tilgang med et bredere publikum. Vi er begejstrede for at lancere i Danmark – et marked, vi ser et enormt potentiale i,” siger Jenni Ahokas, der er grundlægger af Smuuti Skin.

I butikkerne i dag

Fra i dag kan kunder finde Smuuti Skins bedst sælgende Watermelon Dew-serie hos Bilka og Føtex.

Serien er formuleret med vandmelon-ekstrakt og hyaluronsyre for maksimal fugt og glød.

Læs også

Sortimentet inkluderer de virale produkter Watermelon Sorbet Balm, Dew Toner Mist, Dew Serum, Jelly Cream og Lip Mask.

Lanceringen sker samtidig med, at K-beauty fortsat dominerer den globale hudplejeindustri, hvor markedet forventes at nå 18 milliarder USD i 2029.

Ads by MGDK