Sofie Linde springer ud som undertøjsmodel

Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Den kendte tv-personlighed har igen kastet sig ud i noget helt nyt. Nu skal hun nemlig være undertøjsmodel.

Den 32-årige Sofie Linde, som de fleste danskere kender for sin rolle som vært på 'X Factor', er for tiden aktuel med en ny TV 2-serie under navnet 'Linde på Langeland'.

Læs også

Abekopper spreder sig i flere lande: Vaccine på vej

I serien følger man Sofie Linde og manden Joakim Ingversen, der har købt en stor ejendom på Langeland, som familien ønsker at bruge som sommerhus. Som seer kan man derfor følge med i, hvordan de renoverer ejendommen, og hvilke udfordringer, de støder på.

Det er dog ikke det eneste, den kendte tv-personlighed har kastet sig ud i. Nu viser det sig nemlig, at hun også har sagt ja til en helt ny rolle – og denne gang er det en rolle, hun ikke har været i før.

Lingerifirmaet Femilet har nemlig afsløret, at de har indgået et samarbejde med Sofie Linde, der skal være en del af en kampagne for deres lingeri. Det vil sige, at den erfarne tv-vært nu også kan skrive undertøjsmodel på CV'et.

Hos Femilet lægger man ikke skjul på, at man er meget glade for, at man har kunne få Sofie Linde til at tage del i en af deres kampagner, som de i øvrigt har skudt billeder til ved den ejendom, tv-værten har købt på Langeland.

"Vi har glædet os til at kunne løfte sløret for vores kommende kampagne med Sofie Linde," skriver Femilet, og giver en begrundelse for, hvorfor valget faldt på netop hende:

"Sofies naturlige, ligefremme og ærlige person er et perfekt match for os som brand. Vi deler de samme værdier og vi står 100% inde for de holdninger og værdier, Sofie som person rummer."

Foto: Instagram

Samtidig handler både kampagnen, men også deres valg af Sofie Linde om, at de ønsker at bidrage til et inkluderende og inspirerende univers af kvinder, som har et naturligt og relaterbart forhold til deres kroppe.

Derudover har Sofie Linde også udtalt sig i positive vendinger om samarbejdet og undertøjet fra Femilet.

"Det har været en kæmpe øjenåbner for mig at blive iklædt undertøj, som er så smukt og samtidig komfortabelt. Det er gået op for mig, at det faktisk er som at give sig selv en indre krammer," siger hun.

Til slut afslører brandet, at kampagnen vil blive lanceret i løbet af juni, men der er ikke givet en konkret dato for, hvornår det sker.

Læs også

Vanvittigt: Så hurtigt fortærer hun fire enorme KFC-menuer

 

Dagens Gossip