Nemlig.com lancerer nyt brand med dansk stjernekok: Vil lave 'hidtil usete smagsoplevelser på det danske marked'

Skrevet af Mathias Nielsen

11/04/2022
Foto: Christian Lindgren/Ritzau Scanpix
Foto: Christian Lindgren/Ritzau Scanpix
Et nyt og stort samarbejde har set dagens lys.

Dagens topnyheder

Nemlig.com tjener penge på at levere en lang række af dagligvarer, som også kan købes andre steder. Det er altså eksterne mærker, der forhandles.

Men det kan der snart blive lavet om på. Nemlig lancerer nemlig sit eget brand med ingen ringere end Wassim Halal, som er en meget velrenomeret kok.

Wassim Halal er chefkok på Restaurant Frederikshøj i Aarhus, som han også er medejer af.

Frederikshøj har 1 stjerne i den internationale Michelin Guide, som maksimalt kan give 3 stjerner.

Wassim Halal har også haft et samarbejde med Lidl, men det stoppede i slutningen af 2021.

Nu er han altså klar til endnu et samarbejde.

Der lanceres en linje af hverdagsprodukter under brandnavnet ”Smag”, som udelukkende kommer til at blive forhandlet på Nemlig.com. 

»De varer, som vi bruger hver dag, skal smage godt og smage af mere. Med Smag vil vi sætte et stort aftryk på netop de varer. Derfor var det naturligt at udvikle en række helt nye og unikke varer til hverdagen, så flere danskere får nemmere ved at opleve de fantastiske danske produkter, der findes,« siger Wassim Hallal ifølge Finans.

Smag-serien kommer til at indeholde hundredvis af forskellige dagligvarer, herunder mejerivarer og kød, men også ting som færdigretter, øl og spiritus.

»Med Smag lancerer vi en serie produkter fra danske producenter, der sammen med Wassim Hallal har skabt hidtil usete smagsoplevelser på det danske marked,« siger Jack Enevoldsen, der er kategoridirektør hos Nemlig.com.

Man kan allerede nu købe de forskellige varer fra serien på Nemlig.com