Dronning Margrethe indlagt.
Hendes Majestæt Dronning Margrethe er indlagt på Rigshospitalet og er blevet behandlet, efter en CT-scanning viste en større blodansamling i hofteregionen som følge af et tidligere fald.
Det skriver Kongehuset i en pressemeddelelse
Det er forventningen, at Dronning Margrethe nu vil være indlagt i en række dage, men heldigvis har Hendes Majestæt det godt efter omstændighederne.