Hvil i fred.
Motorsporten har mistet en af sine største profiler.
Gennem mere end to årtier var Kyle Busch blandt de mest markante navne i NASCAR, hvor han med sin aggressive kørestil og imponerende resultater skabte sig en plads blandt sportens helt store stjerner.
Nu er den amerikanske racerkører død, blot 41 år gammel.
Meldingen har sendt chokbølger gennem motorsportsverdenen og efterladt både fans, kolleger og teams i sorg.
Dødsfaldet er blevet bekræftet af racerholdet Richard Childress Racing over for TMZ.
NASCAR-miljøet i sorg
I en udtalelse beskriver holdet tabet som et hårdt slag for hele sporten.
“På vegne af Busch’ familie og hele NASCAR er vi knuste over at annoncere Kyle Busch’ pludselige og tragiske bortgang, lyder det i en udtalelse fra holdet,” lyder det.
Samtidig hyldes han som et enestående talent og en kører, der satte et markant aftryk på sporten.
Blev indlagt med alvorlig sygdom
Den præcise dødsårsag er endnu ikke offentliggjort.
Torsdag kom det dog frem, at Kyle Busch var blevet indlagt med det, der blev beskrevet som en alvorlig sygdom.
Hans bortgang efterlader et stort tomrum i motorsporten.
Privat efterlader han sig sin hustru Samantha samt parrets to børn, en søn på 11 år og en datter på fire år.