Kim blev rasende da hun så hvad de ansatte havde skrevet om hendes datter

Skrevet af Henrik R

25/05/2022
Foto: Privat
Foto: Privat
En familie fik sig en ubehagelig oplevelse, da de besøgte deres yndlingsrestaurant, og personalet ved en fejl efterlod en grov intern besked på familiens regning.

Dagens topnyheder

Det med at spise ude, fremfor at skulle kæmpe med aftensmaden selv, kan være noget af en befrielse, måske specielt hvis man har to små børn.

Derfor har Kimberly Sze og hendes mand valgt at gøre en hyggelig og afslappende vane, ud af at sig selv med frokost ved en lokal restaurant, altid i selskab med deres lille datter.

Det plejede at være en hyggelig eftermiddag med god mad, og det var også planen, da familien endnu en lørdag tog afsted, for at spise frokost på restauranten.

Efter en formentlig god frokost, blev familiens forhold til restauranten meget hurtigt ændret. Den oplevelse har Kimberly Sze nu delt i et opslag på sin Facebookprofil - Det skriver West Journal.

Foto: Kimberly Sze/Facebook

Underlig besked på regningen 

Da måltidet var slut, skulle regningen selvfølgelig betales, og det var her Kimberly Sze fik sig noget af et chok. Ikke nok med at hun var blevet trukket for et større beløb end hun skyldte, så var der også en meget underlig besked på regningen.

I første omgang, opdagede Kimberly kun fejlen på regningen, men for nu at være sikker på, at hun havde sit på det rene, kiggede gik hun regningen igennem en ekstra gang.  Da Kimberly nærstuderede regning, opdagede hun en mærkelig besked på midten af det lille stykke papir, og det gjorde hende både vred og ked af det.

“Familien med den modbydelige unge”

Over listerne med de bestilte madvarer og deres tilsvarende priser, var der blevet skrevet en besked af en fra personalet til en anden. På sedlen stod der “Familien med den modbydelige unge”

Det siger sig selv, at man som restaurantgæst ikke ønsker, at personalet bagtaler ens familie og børn, men at man ligefrem modtager det på skrift, virker voldsomt respektløst.

Foto: Kimberly Sze/Facebook

Særligt blev Kimberly ramt af beskeden, da hun ikke mener, at hendes datter plejer at skrige eller opføre sig uhøfligt, når familien var ude, og følte derfor ikke at beskeden var i orden.

Kimberly prøvede at konfrontere en fra personalet, og man må næsten tro, at vedkommende var en enten afsender eller modtager af beskeden, da vedkommende end ikke turde sige et ord til Kimberly. 

Det var derfor på ingen måde en glad familie der forlod restauranten, hvor de ganske givet ikke vil nyde deres lørdagsfrokost igen.

"Skal træne personalet lidt bedre"

Inden familien forlod restauranten, tog Kim dog et billede af regningen, som hun nu har delt på sin Facebookprofil. I et opslag med billedet skriver hun en besked til restauranten.

"Hej Kaffe Supreme, I bør træne jeres personale lidt bedre. Så de skriver ikke "familien med den modbydelige dreng", på kvitteringen, og opkræver for meget. Godt gået," 

Beskeden og kritikken rettet mod restauranten fra den utilfredse mor, endte med en undskyldning fra restaurantkædens mad- og drikkevarerchef, men ikke med det samme.

Det var nemlig først da Kimberly Sze’s Facebookopslag kom i mediernes søgelys, og restaurantkæden derfor oplevede en hel del negativ opmærksomhed, at chefen sendte en officiel undskyldning afsted til familien, og en forsikring om, at man vil arbejde på problemet, så lignende episoder ikke vil finde sted igen.