Online casino igennem sociale medier
I de seneste år er de sociale medier blevet en større og større del af vores hverdag. Ligeledes er online gambling blevet et stort hit, og derfor er de to naturligvis blevet kombineret! Læs med her for at blive klogere på muligheden for at spille casino for penge på de sociale medier.
Muligheden for at reklamere på sociale medier
I takt med at de sociale mediers indflydelse er vokset, er mængden af reklame på nettet ligeledes steget. Efterhånden kan det for mange virksomheder bedre betale sig at reklamere via de sociale medier end igennem for eksempel ugeblade og aviser, som man tidligere gjorde. I gennemsnit er vi danskere på nettet i over 4 timer hver dag – 46 minutter af dem bliver brugt på Facebook alene! Disse statistikker taler for sig selv, og man kan derfor ikke underkende effekten af reklame på de sociale medier. Og især for online virksomheder, er denne udvikling kærkommen! Før kunne det være svært for en internetbaseret virksomhed at lokke kunder til, men nu kommer de flyvende med ét enkelt klik!
Online casinoer på de sociale medier
At mange flere virksomheder er begyndt at reklamere på de sociale medier betyder naturligvis, at også online casinoer finder deres kunder på disse platforme. Det har længe været populært at spille diverse spil på nettet, og Facebook har især været et forum for masser af spil igennem tiden. Det gælder naturligvis også de netbaserede casinoer. Ligesom mange mennesker foretrækker at foretage deres shopping hjemme fra sofaen, er det også tiltalende for mange brugere at kunne spille deres spil lige dér, hvor de har lyst til det! Casinoet er på den måde blevet flyttet fra storbyen og hjem i den private bolig, og det er der mange brugere, der sætter pris på! Det betyder også at flere og flere danskere spiller på online casino. Faktisk er mængden af brugere på de digitale spillesteder steget med over 110 % inden for de sidste 5 år! Du kan se mere om de mange online casinoer på dansk casino.
Det vælter frem med nye casinoer
Denne voldsomme stigning i interessen for online spil betyder naturligvis også, at flere og flere forsøger at slå igennem på dette marked. For eksempel er et kendt, fysisk casino som Royal Casino med beliggenhed i Århus begyndt at vise sig på onlinemarkedet også! De har – ligesom mange andre – oprettet en online spilleplatform, som de håber på at kunne få lige så stor succes med, som de har haft med det fysiske casino. Dette er et konkret eksempel på, hvordan de fysiske casinoer erstattes, eller i hvert fald i høj grad suppleres, med den netbaserede af slagsen, og for dem alle gælder altså, at deres primære reklame sker igennem sociale medier som for eksempel Facebook. Med den store interesse for online gambling følger også en stigning i konkurrencen på markedet, og derfor lokker de mange digitale casinoer spillere til med free spins og bonusser, så man kan komme godt fra start med sit casinoeventyr!