FAKTA: Sådan ser Socialdemokraternes nye kampagne ud

Socialdemokraternes nye kampagne har primært to formål: Den skal informere danskerne om de resultater, som regeringen har opnået. Og så skal den samtidig gøre det klart, at målet stadig ikke er nået:

* Kampagnen består af en kort video med Helle Thorning-Schmidt samt en række annoncer med udvalgte resultater, som regeringen har opnået i sin tid ved magten.

* Annoncerne informerer om resultaterne inden for job, økonomi, kriminalitet og sundhed og slutter alle med ordlyden "og vi skal videre".

* Den korte video, som kampagnen også indeholder, vil få reklameplads på især web-tv, mens annoncerne bliver sat op i gadebilledet i løbet påsken og kommer til at fylde i aviserne i begyndelsen af næste uge.

* Kampagnen er den tredje store kampagne fra Socialdemokraterne i 2015. De to andre var "Det Danmark Du kender"-kampagnen i starten af året samt integrationskampagnen, der blev rullet ud i marts.

* Kampagnen er Socialdemokraternes dyreste siden valget i 2011.

* Kampagnen kommer til at vare i et par uger.

Kilder: Socialdemokraterne

/ritzau/

 

Top partnere


Lån penge
Find det bedste lån til dig, der lige står og mangler penge her og nu til en rejse eller en ny computer.


LeoVegas
Danmarks Mobilcasino.


Vejle24
Vejles nye netavis med seneste nyt fra Vejle og omegn.


På Samlino.dk kan du beregne og sammenligne lån til bil på tværs af 15+ selskaber. Prøv i dag på www.samlino.dk/laan/billaan
 

 

 

Dagens Gossip