KIMS gentager successen: Nu har du muligheden for at vinde 25.000 kroner

Skrevet af Kamille Isaksen

14 uger siden

|

07/02/2024
Foto: Robson90 / Shutterstock.com
Med blot et klik er du med i lodtrækningen om 25.000 kroner.

Dagens topnyheder

Successen gentager sig, og nu vender Kims Chips Battle tilbage med et brag!

Efter sidste års triumf, hvor kampagnen høstede både Kampagneprisen og Influencer Excellence Prisen ved Rambukken-awardshowet, har Kims besluttet at genoplive succesen. Denne gang har de allieret sig med nogle af Danmarks mest kendte ansigter på sociale medier: Anders Hemmingsen, Morten Münster samt YouTube-duoen Jasmin & Mika.

Dette træk er en del af Orklas strategi, ledet af Ann Sophie Berg, Head of Consumer Marketing, som sigter mod at genopfinde mærket og tiltrække yngre målgrupper.

Det skriver Markedsføring.dk.

Sidste års kampagne resulterede i en rekordhøj salgsmængde med næsten 1,3 millioner solgte poser chips inden for de første 14 uger. Årets mål er endnu mere ambitiøst, idet Kims håber på at fordoble succesen på tværs af flere målepunkter.

Kims Chips Battle er ikke bare en kampagne; det er et kreativt samarbejde, hvor influencere arbejder hånd i hånd med Kims' produktudviklings- og brandteam. Influencerne får mulighed for at udvikle deres egen unikke chipsvariant.

Konkurrencen går ud på, at de tre nye chipsvarianter bliver lanceret og sat til afstemning blandt danskerne. Den variant, der samler flest stemmer og salg, kåres som vinderen.

Kims' tilgang til kampagnen er at give influencerne "frie tøjler", hvilket tillader dem at engagere deres følgere direkte i produktudviklingsprocessen. Dette skaber ikke kun en følelse af ejerskab blandt influencerne men styrker også relationen mellem mærket og dets unge målgruppe.

I år er det som sagt Anders Hemmingsen, Morten Münster samt YouTube-duoen Jasmin & Mika, som står bag de nye varianter.

Anders Hemmingsen står bag smagen "National Chips", som smager af stegt flæsk og Sour Cream.

Morten Münster er hovedet bag "OHØJ Chips", som har smagen Chili Mayo.

Jasmin og Mika står bag den sidste variant, som har navnet "Sprøde hjerter" med smagen grillet kylling.

Ved at klikke her, kan du stemme på din favorit. Ved at deltage kommer du med i lodtrækningen om 25.000 sprøde danske kroner.

Sidste år var det Alexander Husum, som løb med sejren.