2-årig dreng hastet på hospitalet - faldt ud af seng og fik stik boret ind i hovedet

Kristine Bugbee

401 uger siden

|

10/11/2016
En 2-årig dreng fra Guangzhou i det sydlige Kina landede ufatteligt uheldigt, da han faldt ud af sin seng. Grusomme billeder af skaden vækker opsigt. Advarsel: Voldsomme billeder i artiklen.

Dagens topnyheder

En lille dreng er blevet hastet på hospitalet, efter at han faldt ud af sin seng og landede på et stik, som borede sig dybt ind i hans kranie. Det skriver The Sun.

2-årige Xiao Tang legede angiveligt med sin onkel, da han ved et uheld rullede ned fra sengen og landede på det to centimeter lange metal på et stik med hovedet, så det sad godt fast. 

Ifølge The Sun græd drengen og var i store smerter, men han mistede aldrig bevidstheden, mens hans forfærdede forældre kørte ham på hospitalet. 

Røntgenbilleder på sygehuset viste, at stikket havde boret sig langt ind i kraniet på den lille dreng og havde ødelagt blodkar, hvorfor han blødte voldsomt fra hovedet. 

Operationen var kompliceret, fordi læger skulle skære i selve kraniet, men den blev heldigvis udført med stor succes. 

2-årige Xiao Tang er nu ved at komme sig oven på den grumme ulykke, og læger vurderer heldigvis ikke, at han vil være mærket fysisk af oplevelsen.