Forside Forbrug SodaStream lancerer ny Pride-kampagne

SodaStream lancerer ny Pride-kampagne

SodaStream lancerer ny Pride-kampagne
Foto: Sodastream

SodaStream lancerer nu en ikonisk maskine, som inviterer brugerne til at skræddersy deres egen regnbuehistorie. I den forbindelse samarbejder SodaStream med den Emmy-nominerede skuespillerinde og HBTQ-talsperson, Laverne Cox. Sammen har de skarpt den animerede film Rainbow Story.

Lige nu læser andre

SodaStream lancerede for nylig sin årlige kampagne for at støtte Pride-måneden.  Hovedpersonen i filmen og kampagnen er Laverne Cox, som viser seerne store og afgørende  øjeblikke fra sit liv.  

“Hos SodaStream står vi for lighed. Vi er glade for at deltage i Pride igen i år og beæret over at få  mulighed for at samarbejde med Laverne. Hun er en rigtig superhelt, som inspirerer os alle. Vi  håber, at vores begrænsede udgave af den nye maskine, opmuntrer vores kunder til at dele  deres egne Pride-historier,” udtaler Karin Schifter-Maor, SodaStream Chief Marketing Officer.  

Seerne får indblik i, hvordan hun udvikler sig gennem alle barndommens udfordringer til den  stærke kvinde, vi alle kender i dag. En kvinde, som har været en del af mange milepæle for  LGBT-personers lige rettigheder. Laverne deler også ud af sine personlige succeser som  transperson i kampen for LGBT-personers lige rettigheder. Filmen efterlader seerne med en  opfordring til at dele ud af deres egne regnbuehistorier. 

Læs også