Ibby Piracha fra byen Leesburg i den amerikanske stat Virginia havde næppe forventet, at han ville blive rørt til tårer, da han tog på Starbucks for at købe en kop kaffe.
Den unge mand er stamkunde på kaffebaren og besøger netop den Starbucks tre gange om ugen, skriver Side2.
Da Ibby Piracha havde lavet sin sædvanlige bestilling, rakte medarbejderen bag disken ham en lille seddel.
- Jeg er ved at lære tegnesprog, så du kan få den samme service som alle andre, stod der.
Ibby Piracha er døv, og medarbejderen på Starbucks havde betjent den unge mand så mange gange, at hun ønskede at blive endnu bedre til at servicere ham. Han fortjener en lige så god oplevelse som alle andre gæster, mente hun.
Da Piracha kom hjem, delte han den fine historie på Facebook, hvor den siden er blevet liket 25.000 gange.
- Åh, jeg er nødt til at elske dette sted. Den kvindelige medarbejder på Starbucks skrev denne besked til mig, og hun vidste, at jeg er døv. Jeg er overrasket over, at hun er ved at lære tegnesprog, fordi jeg besøger Starbucks tre gange om ugen, skriver han i opslaget.
- Hun spurgte mig, hvad jeg ville have at drikke på tegnesprog. Jeg er så heldig, tilføjer han.
Ibby Piracha skriver videre, at han ønsker, at flere hørende mennesker støtter deres døve medborgere, og han opfordrer derfor folk til at dele opslaget.
Herunder ses medarbejderen Krystal Payne sammen med Ibby Piracha.
Følg Dagens Helte for flere lignende artikler: