Innovationskampagnen: Danmarks Bedste Mindste Idé

Skrevet af Redaktionen

16/01/2014

Mest læste i dag

Kampagnen løber fra januar til maj 2014 og anerkender medarbejdernes innovative tiltag, som gør hverdagen lettere for både ledere, medarbejdere og borgere.

(Artiklen fortsætter under videoen)

 

  !function(a,b,c){var d=a.getElementsByTagName(b)[0];a.getElementById(c)||(a=a.createElement(b),a.id=c,a.src=("https:"==document.location.protocol?"http://player-services.goviral-content.com".replace(/^http\:/,"https:"):"http://player-services.goviral-content.com")+"/embed-code/index/find?placementVersionId=8846587313897877851539572",d.parentNode.insertBefore(a,d))}(document,"script","gv_script_8846587313897877851539572");

Kampagnen giver alle medarbejdere og ledere mulighed for at hylde hinanden.

Men kampagnen er ikke et lukket forum, og alle seks millioner danskere kan være med til at nominere de kommunale medarbejderes gode ideer og stemme på den bedste af dem. Derfor kalder vi det for Danmarks Bedste Mindste Idé.

Den bedste idé i hver kommune får et vinderdiplom. Der er også fem pladser på en særlig ”masterclass” i innovation til den bedste kommunale idé i hver region.

Og endelig præmierer vi Danmarks Bedste Mindste Idé med 10.000 kroner til et arrangement på arbejdspladsen. Vinderen kåres blandt de fem regionale vindere.

Ideen bag kampagnen

Kampagnen handler om at anerkende de kommunale medarbejderes ideer, tiltag og initiativer. Vi ønsker at sætte ord og billeder på, at der allerede sker innovationen på arbejdspladserne.

Målgruppen har en faglig viden og daglig kontakt med borgerne, der giver dem en unik mulighed for at arbejde med innovation. Og medarbejderne finder i det daglige mange små innovative løsninger.

Vi fremhæver de små ideer, som gør den store forskel. Vores mål er at videreudvikle de kommunale medarbejdere og deres viden og holdning til innovation.

DENNE ARTIKEL ER SPONSORERET INDHOLD