Der indkaldes i aften atter til pressemøde i Spejlsalen i Statsministeriet.
Statsministeriet indkalder til coronapressemøde
Der indkaldes til pressemøde i Statsministeriet mandag aften om coronasituationen i Danmark. Det sker i lyset af støt stigende smittespredning.
Det oplyser Statsministeriet i en pressemeddelelse.